Småland.

Imorgon åker vi till Småland för att se lillebror ta ett kliv in i vuxenvärlden. För det är väl ändå efter man tagit studenten som man blir vuxen på riktigt. Man flyttar hemifrån, pluggar vidare, skaffar ett jobb. Jag har visserligen gjort allt det där men känner mig inte så ofta vuxen. Ibland kan man dock känna sig för vuxen. Som när det känns som att det enda man gör är att betala räkningar, städar, handlar och lagar mat... Nu är man i vuxenvärlden. Och kommer inte ur den.

/Stina


Kommentarer
Postat av: åsa

härligt att åka hemåt. ska dra mig mot småland nu på måndag. ska bli skönt med lite småstad faktiskt!

Men hurru. jag vill ju se mer av er finfina lägenhet. kan man inte få det?? kram åsa

2009-06-06 @ 12:36:15
URL: http://asahammarstrom.blogg.se/
Postat av: Stina

Jovisst kan du det! Bara det att vi inte gjort nåt nytt på ett tag. Tråkigt nog... Men det kommer!

2009-06-07 @ 17:21:24
URL: http://kristofferochstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Prenumerera: RSS 2.0