3 döda fåglar i Ystad.

Under väldigt lång tid nu har det varit väldigt soligt. Det fick ett abrupt slut idag, när vi tog Pågatåget till Ystad. 

Det här gjorde vi: 

Gick till turistbyrån och hämtade en karta, fikade gott fika, köpte ett paraply, såg ett fint kloster, köpte flip-flops (mina skor regnade sönder), såg en död fågel, gick i en fin park, stannade under ett tak för att det regnade supermycket, gick en bit till men stannade snart under ett nytt regnskydd, gladdes lite åt regnet som ändå kändes ganska äventyrligt, såg minst 2 döda fåglar till, åt pizza med tacosås (50% blev kvar i Ystad, men Hawaiin var bättre), såg en fin hund och åkte hem. På det hela taget var det trevligt i Ystad trots allt! 

Bildbevis (med censur på begäran):

Stina Stina

/Kristoffer

Kommentarer
Postat av: Stina

Kristoffer. Ta. Bort. Den. NU.

2009-07-06 @ 14:23:18
URL: http://kristofferochstina.blogg.se/
Postat av: Frida Fälth

Kul! Va själv i Ystad i fredags. Hämtade en möbel och lekte fotograf. :P



Blev kär i Ystad centrum. Hoppas man kommer tillbaka någon gång.



Har lite bilder från min resa på den länken jag skickade till Stinas hotmail om ni är intresserade av min vistelse.



Ha det bäst/ Frida



2009-07-06 @ 20:58:35
Postat av: Stina

Frida!! Hej!

Jag hade nog också blivit kär om det inte hade varit för regnet...



Oh. Ska spana in bilderna! Använder inte min hotmail för övrigt, men har kvar den. Nästa gång får du gärna maila till [email protected] stället!

:)



Du får säga till nästa gång du är i Skåne. Vore trevligt att ses!



Kramar

/Stina

2009-07-07 @ 15:22:20
URL: http://kristofferochstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Prenumerera: RSS 2.0