Nytt på hallmattan.

Soundtrack till inläggTelepathe – Can't Stand It

Så länge jag gillat grafisk formgivning har jag även gillat tidningen Grafik. På välsorterade Pressbyråer har jag många gånger som fattig student sneglat på tidningen och nästan varje gång kommit fram till att det sällan är värt att lägga över 100 kronor på en tidning. Tills nu! Nu landar den på hallmattan tio eller tolv gånger om året, mycket gutt.

Dagens nummer var lite annorlunda. De har tydligen uppdaterat formen i tidningen! Spännande. Nu ska jag kolla. Omslaget är faktiskt inte jättelovande är jag rädd för.

Grafik

/Kristoffer

Kommentarer
Postat av: Stina

Hoppas jag får låna! :)

2009-07-08 @ 14:19:27
URL: http://kristofferochstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Prenumerera: RSS 2.0