Härliga, lediga dag.

Igår jobbade jag hela dagen och sen var jag och Kristoffer bjudna till syster Emma och Dave på mat. God mat och mumsig persikapaj som Sofia bakat. När kvällen närmade sitt slut hade jag och Kristoffer somnat på soffan och sov där hela natten.
(Aj min rygg.)
Gjorde ett litet hemma-hos-reportage när jag var där. Emma och Dave = de "pyssligaste" personer jag känner. Mycket papier-maché, pärlplattor och annat påhittigt.


Ben & Jerry-lampa och jordglobslampa.
Lampor av en jordglob och en Ben & Jerry's-burk.
 
Fåglar på en kvist

Bröllopspresent från Daves bror.
(Vänter till höger. Uppifrån och ner.)
1. Kvist i taket med ljusslinga i form av fåglar. 2. Fin och väldoftande
lilja. 3. Tapetserad liten byrå med tidningsutklipp. 4. Stor lappkudde.
5. Jordglob av papier-maché. 6. Kryddhylla av konservburksetiketter.
7. Emma och Dave i mjukisform. Bröllopspresent från Daves bror,
som han sytt själv. 8. Inramat spetstyg att hänga örhängen i.
9. Några av Daves färgstarka tavlor.


Toadörren.





Nu ska vi utnyttja containern som står på vår gata och slänga skräp. Sen ska jag fixa ihop lite påskpresenter, packa väskan och ta bussen till Småland!

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Prenumerera: RSS 2.0