Uppdatering.

Senaste nytt: Kom hem från London i måndags. Stina kom hem utan förkylning, Kristoffer med. Är i alla fall mycket nöjda med resan! (Londonrapportering och bilder lär dyka upp.)

I morgon (idag och man tittar på klockan) är det röd dag vilket innebär ytterligare ledighet.
Känns som det var längesen man jobbade en hel vecka. Men jag klagar inte.
Har bjudit över syster Emma och Dave på en bit mat i morgon. Hoppas på fint väder och grillning.
Måste komma ihåg att snacka studentpresent till lillebror. (Påminnelse till mig själv.)

På fredag hoppas vi kunna åka iväg till Stockholm och träffa Kristoffers systerdotter för första gången. Hoppas hoppas det blir av!

Slut på dagens sena uppdatering. Godnatt.

/Stina

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Ingen press. Seriöst!

2009-05-21 @ 19:58:20
Postat av: Stina

Haha. Trodde inte du läste vår blogg. :)

Maila önskelista lillebror!

2009-05-21 @ 23:53:31
URL: http://kristofferochstina.blogg.se/
Postat av: Lillebror

Det är mor och far... plus att jag finner er blogg mäkta intressant från stund till stund. Jag mailar när jag vill ha ett svar

2009-05-22 @ 21:35:32
Postat av: Lillebror

Aa maila önskelista sade du? ja den är inte vidare lång så..



1. Prenumeration på språktidningen

2. Om jag kunde älska skulle jag älska det här

3. Dödens blommor (Charles Baudelaire)

4. Partitur till Igor Stavinskys våroffer

5. Presso

6. Notblad i spiralblock

2009-05-22 @ 22:07:36
Postat av: Lillebror

http://www.youtube.com/watch?v=TAFgF1Cwof0



Killen som vann igen. Dock var det först bilen, sedan pengarna.

2009-05-24 @ 19:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Prenumerera: RSS 2.0